duminică, 28 august 2011

Workshops ManyFest

Astăzi cei de la Manyfest şi-au finalizat lucrările pentru concurs. Au muncit din greu, calculatoarele au fost asaltate de cei de la fotografie şi scurt-metraj, iar cei de la grafică au finisat desenele. Trainerii au ştiut cum să facă workshop-urile cât mai plăcute.

"Alin (trainer foto), ne-a plimbat prin oraş şi a considerat că SCART LOC LEJER ne inspiră cel mai mult. Ne-am uitat la multe filme din care am acumulat multe cunoştinţe din domeniu. Tema festivalului ne-a dat de cap, dar Alin a reuşit să ne ajute să dăm ce-i mai bun din noi."

"În aceste zile ne-am şlefuit tehnică în arta filmului. Onut şi Ionuţ (traineri scurt-metraj) ne-au ajutat să ne construim un scenariu de calitate. Deşi povestea a fost creată de noi, sfaturile lor s-au dovedit a fi folositoare în exprimarea cu ajutorul imaginii."

"In prima zi am descoperit diferite tehnici, iar mai tarziu am descoperit Timisoara: Flavia ne-a dus la Facultatea de Arte si la Palatul Baroc. Intre timp, va facem cunostinta cu noul membru al echipei noastre: ANTON (realizat din doze de RedBull si sarma).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu